Internetski marketing i brendiranje - Edunova

Internetski marketing i brendiranje - Edunova

Upisnina: 73€ | 550 KN

Školarina: 471,83€ | 3555 KN

Cijena uključuje digitalne materijale, uvjerenje ili diplomu, ispite, troškove dokumentacije i svečanu promociju.

  • Trajanje Tečaja
  • 225 sati

ožujak, 2023

subota

25

sri1

čet2

pet3

sub4

ned5

pon6

uto7

sri8

čet9

pet10

sub11

ned12

pon13

uto14

sri15

čet16

pet17

sub18

ned19

pon20

uto21

sri22

čet23

pet24

sub25

ned26

pon27

uto28

sri29

čet30

pet31

Nema događanja

GOSTUJ NA PREDAVANJU  |  Pogledaj raspored predavanja za smjer koji te zanima.

OBAVIJEST: Molimo sve osobe koje su potpisale ugovor sa Hrvatskim zavodom za zapošljavanje da dostave obostrano potpisan ugovor u referadu Edunove prije početka edukacije.

Internet marketing obuhvaća sve aktivnosti kojima je cilj oglašavanje proizvoda i usluga putem digitalnih medija. Zbog eksplozivnog rasta popularnosti i korištenja društvenih mreža proteklih godina, danas su upravo one jedan od najmoćnijih alata za promociju tvrtke i unaprjeđenje njenog poslovanja na internetu. Kreiranje profila na brojnim i raznolikim društvenim mrežama, upravljanje istima (community management), te kreiranje pisanog i vizualnog sadržaja za objavu, sve u svrhu branding-a, promocije proizvoda i usluga ili pak poboljšavanja pozicije same Web stranice, nalazi se u ovom obliku digitalnog marketinga i brendiranja.

Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje provodi se redovitom nastavom u trajanju od 225 sati, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u realnom vremenu.

Kompetencije koje stječete programom

  • razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
  • odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
  • pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
  • izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
  • pratiti učinak oglašavanja
  • stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
  • pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
  • voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
  • samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija

Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 77 sati, dijelom učenjem temeljenom na radu u trajanju od 84 sata, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 64 sata.

Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima.

Upisi za edukaciju Internetski marketing i brendiranje su u tijeku za početak nastave u ožujku 2023.
Prva obrazovna skupina započinje 03.03.2023. u 17h. Druga obrazovna skupina započinje 31.03.2023.
Raspored za vašu edukaciju dostupan je u rasporedu sati.

Nezaposlene osobe mogu koristiti vaučer za obrazovanje. Upoznajte se s predajom zahtjeva vaučera za obrazovanje klikom na upute koje smo pripremili za vas. U slučaju poteškoća zbog koji ne možete predati zahtjev kontaktirajte vaš područni ured Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

X