Internetski marketing i brendiranje - Edunova

Upisnina: 73 €

Školarina: 471,83 €

Cijena uključuje digitalne materijale, uvjerenje ili potvrdu o završetku, ispite i troškove dokumentacije.

  • Trajanje Tečaja
  • 225 sati
GOSTUJ NA PREDAVANJU  |  Pogledaj raspored predavanja za smjer koji te zanima.

OBAVIJEST: Molimo sve osobe koje su potpisale ugovor sa Hrvatskim zavodom za zapošljavanje da dostave obostrano potpisan ugovor u referadu Edunove prije početka edukacije.

Internet marketing obuhvaća sve aktivnosti kojima je cilj oglašavanje proizvoda i usluga putem digitalnih medija. Zbog eksplozivnog rasta popularnosti i korištenja društvenih mreža proteklih godina, danas su upravo one jedan od najmoćnijih alata za promociju tvrtke i unaprjeđenje njenog poslovanja na internetu. Kreiranje profila na brojnim i raznolikim društvenim mrežama, upravljanje istima (community management), te kreiranje pisanog i vizualnog sadržaja za objavu, sve u svrhu branding-a, promocije proizvoda i usluga ili pak poboljšavanja pozicije same Web stranice, nalazi se u ovom obliku digitalnog marketinga i brendiranja.

Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje provodi se redovitom nastavom u trajanju od 225 sati, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u realnom vremenu.

Kompetencije koje stječete programom

  • razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
  • odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
  • pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
  • izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
  • pratiti učinak oglašavanja
  • stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
  • pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
  • voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
  • samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija

Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 77 sati, dijelom učenjem temeljenom na radu u trajanju od 84 sata, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 64 sata.

Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima.

Upisi za edukaciju Internetski marketing i brendiranje su u tijeku za početak nastave u 2024.
Planirani termin za početak nastave je 8.11.2024.
Raspored za vašu edukaciju dostupan je u rasporedu sati.

Zaposlene i Nezaposlene osobe mogu koristiti vaučer za obrazovanje. Upoznajte se s predajom zahtjeva vaučera za obrazovanje klikom na upute koje smo pripremili za vas. U slučaju poteškoća zbog koji ne možete predati zahtjev kontaktirajte vaš područni ured Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.