Katedra Stranih Jezika | Tel.: 031.205.555 | E-mail: info@edunova.hr
Cijena uključuje digitalne materijale, uvjerenje ili diplomu, ispite, troškove dokumentacije i svečanu promociju.
Mogućnost plaćanja na 1 do 3 rata. Molimo da za uvjete plaćanja na rate kontaktirate referadu.
svibanj, 2022
petak
27
ned1
pon2
uto3
sri4
čet5
pet6
sub7
ned8
pon9
uto10
sri11
čet12
pet13
sub14
ned15
pon16
uto17
sri18
čet19
pet20
sub21
ned22
pon23
uto24
sri25
čet26
pet27
sub28
ned29
pon30
uto31
Nema događanja
Osobe u javnoj nabavi moraju stalno pratiti vrlo dinamične promjene u sustavu javne nabave uključujući i praksu DKOM-a ali i europsku praksu i procese u tom području kao i primjedbe i odluke SAFU-a koji za posljedicu mogu imati financijske korekcije. Da bi mogli sve to pratiti i primjenjivati nužno je da se osobe u sustavu javne nabave stalno usavršavaju (formalno – kako bi mogli zadržati certifikate ali i neformalno kako bi zadržali kompetencije i uspješno sudjelovali u postupcima) ali i da imaju cjelokupan pogled na javnu nabavu kako bi mogli birati i ponuditi moguća rješenja u zakonskom okviru.
Pozivamo Vas na trening za višeg stručnog konzultanta na temu “Širi pogled na javnu nabavu.” U dinamičnom svijetu javne nabave nužan je širi pogled.
Iskoristite priliku da svoj trud, znanje i usavršavanje nadogradite kroz pohađanje ovog programa i polaganje ispita nakon kojeg (ako ga položite) ostvarujete pravo na upis u radnu knjižicu neformalnog obrazovanja naziva: Viši stručni konzultant za javnu nabavu.
Za upis je potrebno ispuniti PRIJAVNICU te ju donijeti na prvo predavanje.
Kako do potvrde koji se može upisati u radnu knjižicu, ali nije obvezna? Samo polaznici koji žele dobiti potvrdu naziva: “Viši stručni konzultant za javnu nabavu” trebaju položiti pismeni ispit s minimalno 70% točnih odgovora. Ispit provodi organizator zadnji sat treninga. Testiranje i potvrda se upisuje u elektronsku “radnu knjižicu” pod neformalno obrazovanje uključena je u cijenu treninga.
UVJETI UPISA:
Uvjet za pristupanje za polaznika tečaja: da je trener ili nositelj certifikata u javnoj nabavi.
Plan rada sa opisom tema dostupan je na poveznici.
RASPORED PREDAVANJA:
PRVI DAN 21.04.2021. (trajanje 19-21 sati) cocktail networking
DRUGI DAN 22.04.2021. (trajanje 09-16 sati)
TREĆI DAN 23.04.2021.. (trajanje 09-15 sati) 15:15 – 16:00 – ispit za potvrdu.
FINANCIRANJE:
Redovna uplata do 20.04.2021. do 20 sati: 9.900,00 kn.
Early Bird cijena za Za uplate do 19.04.2021. do 16 sati = 6.900,00 kn.
Postoji mogućnost plaćanja u tri jednaka obroka.
Prije izdavanja uvjerenja troškovi kotizacije trebaju biti podmireni.
SMJEŠTAJ:
Očekujemo popuštanje ili ukidanje mjera do datuma održavanja.
Ipak, ukoliko mjere i dalje budu na snazi, svi sudionici koji će koristiti dvoranu moraju biti na smještaju.
Smještaj u hotelu rezervirate sami. Kontakt broj rezervacijskog centra je 052/800-250, mail je hello@maistra.hr. KOD prijave smještaja objavit ćemo uskoro.
Napominjemo da je Hotel Lone kategoriziran u “Hotel congress” i priznaju se troškovi smještaja.