Medijski trening | Edunova

  • govor i osnovne jezične vježbe
  • usklađenost verbalne i neverbalne komunikacije
  • kako osmisliti komunikacijski stil s obzirom na glavne ciljeve komunikacije
  • kako suzbiti tremu i strah od javnog nastupa
  • kako postići uvjerljivost i vjerodostojnost
  • percepcija sugovornika i moć slušanja
  • individualno snimanje govornog statusa i analiza
  • jačanje govorničkog samopouzdanja
  • primjeri dobrih i loših medijskih nastupa

Cijena uključuje digitalne materijale, uvjerenje ili potvrdu o završetku, ispite i troškove dokumentacije.

  • Trajanje Tečaja
  • 16 sati
GOSTUJ NA PREDAVANJU  |  Pogledaj raspored predavanja za smjer koji te zanima.

Nastava se odvija online u virtualnim učionicama!

Upravo je strah od javnog nastupa na vrhu ljestvice ljudskih strahova, njegovo svladavanje vodi ka psihološkoj pobjedi nad samim sobom, psihološkoj pobjedi koja otvara vrata uspjeha! Strah od javnog nastupa sprječava nas da pružimo ono najbolje od sebe, prikažemo se u najboljem mogućem svjetlu, vodimo ljude s povjerenjem, oduševimo publiku i ispunimo prostoriju samopouzdanjem. Medijski trening namijenjen je svima koji žele projicirati samopouzdanje u svakoj izgovorenoj riječi i svakoj poslovnoj situaciji. Svladajte s nama strah od javnog nastupa, primijenite tehnike koje ćemo zajedno naučiti i zasjajte u svakoj prigodnoj situaciji kao što niste nikada prije.

STRUKTURA NASTAVE

Medijski trening provodi se u vidu interaktivne radionice u malim grupama koje omogućuju individualan pristup. Nizom vježbi, simulacijama raznih komunikacijskih situacija, snimanjem kamerom i grupnim analizama polaznici osvještavaju svoje razvojne potencijale i uočavaju prostor za napredak. Konkretnim uputama, primjerima iz prakse te pojedinačnom povratnom informacijom osnažujemo svakog polaznika za rad na usavršavanju svojih vještina komuniciranja.

SADRŽAJ NASTAVE

  • govor i osnovne  jezične  vježbe,
  • usklađenost verbalne i neverbalne komunikacije,
  • kako osmisliti komunikacijski stil s obzirom na glavne ciljeve komunikacije,
  • kako suzbiti tremu i strah od javnog nastupa,
  • kako postići uvjerljivost i vjerodostojnost,
  • percepcija sugovornika i moć slušanja,
  •  individualno snimanje govornog statusa i analiza,
  • jačanje govorničkog samopouzdanja,
  • primjeri dobrih i loših medijskih nastupa.

CILJEVI

Cilj medijskog treninga je usvajanje potrebnih komunikacijskih vještina za uspješan javni nastup. Uz dovoljno vremena, strpljenja i vježbe čak i osobe s velikom tremom i odbojnošću prema javnom nastupu lako je pretvoriti u izvrsne govornike. Sve osobne kočnice koje vas ometaju u postizanju tog cilja otklanjaju se u ugodnoj atmosferi uz profesionalne savjete, podršku i povjerenje. Usvajanjem vještina u okviru medijskog treninga ujedno se usavršavaju i prezentacijske vještine nužne za uspješan javni nastup pred svim vrstama publike – na poslovnim konferencijama, sastancima, u pregovorima… S obzirom da javni nastup ima najveći utjecaj na osobni imidž, kao i  na imidž tvrtke ili kompanije koju osoba predstavlja, ovaj oblik usavršavanja je već godinama među najtraženijima.

Za mogućnost pohađanja edukacije molimo kontaktirajte referadu ustanove na broj telefona 031205555 ili nas osobno posjetiti na adresi Lorenza Jägera 5.