Menadžer Marketinga

  • Poslovni i marketing plan
  • Kreativnost i inovativnost
  • Verbalna i neverbalna komunikacija
  • Pregovaranje
  • Ponašanje kupca
  • Istraživanje tržišta
  • Marketing taktike
  • Upravljanje prodajom
  • Poduzetnički poduhvat

Upisnina: 550 KN

Školarina: 7400 KN

Cijena uključuje digitalne materijale, uvjerenje ili diplomu, ispite, troškove dokumentacije i svečanu promociju.

Mogućnost plaćanja na 2 do 12 rata. Molimo da za uvjete plaćanja na rate kontaktirate referadu.

  • Trajanje Tečaja
  • 150 sati

veljača, 2019

subota

23

pet1

sub2

ned3

pon4

uto5

sri6

čet7

pet8

sub9

ned10

pon11

uto12

sri13

čet14

pet15

sub16

ned17

pon18

uto19

sri20

čet21

pet22

sub23

ned24

pon25

uto26

sri27

čet28

Nema događanja

Diplomirao Marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku nakon toga magistrirao na znanstvenom poslijediplomskom studiju Poduzetništvo. Iskustvo je stjecao u nekoliko različitih tvrtki: Hrvatske šume - Uprava šuma Osijek, agencija Panturist plus, telekomunikacijska tvrtka Bel-Tel. Nekoliko godina radi na poziciji voditelja poslovnice Ivore – škole informatike. Danas je zaposlen na radnom mjestu ravnatelja Edunove. Dugogodišnje stečeno iskustvo aktivno prenosi na menadžerskim edukacijama.

Praktično primijenite tehnike marketinga

GOSTUJ NA PREDAVANJU  |  Pogledaj raspored predavanja za smjer koji te zanima.

Danas tvrtke aktivno koriste sve marketinške mogućnosti za razvoj svoga poslovanja. Zbog ograničenosti resursa česta je upotreba kreativnih marketinških metoda i novih tehnologija u primjeni marektinških strategija, dok marketinška komunikacija putem klasičnog oglašavanja danas više ne daje željene rezultate.

STRUKTURA NASTAVE

Marketing je funkcija dodatnih vrijednosti koja identificira prilike, razvija tržišta i kreira brendove. Posljedično, dobar marketing omogućava tvrtkama naplatu cijenovnih premija, održivu konkurentsku prednost i održavanje dugoročne profitabilnosti.
Kako biste ostvarili navedeno nastavni sadržaj obuhvaća:
  • razumijevanje potrošačkog i koorporativnog ponašanja, analizu potrošača i konkurencije,
  • razvoj novih proizvoda, brending, cjenovnu politiku,
  • kreiranje kanala distribucije i upravljanja aktivnostima marketing mixa.

CILJEVI EDUKACIJE

Nastavni sadržaji povezani su s ciljevima koje očekujemo od polaznika nakon završetka nastave
  • upoznati se s radom, poslovanjem i ustrojstvom marketinških tvrtki
  • organizirati prodaju ovisno o vrsti proizvoda i ciljnoj skupini
  •  odlučiti o sadržaju promidžbe
  • samostalno izraditi plan marketinga
  • upoznati se s psihologijom prodaje
  • poboljšati poslovno komuniciranje
  • usavršiti prezentacijske vještine
  • ovladati upravljanjem ljudskim potencijalima

REZULTATI

Uz pomoć mentora saznajte i otkrijte koje su snage i slabosti Vaše tvrtke i odredite marketing strategiju koja odgovara upravo Vama. Na praktičnoj nastavi naučite iskoristiti vašu komparativnu prednost u odnosu na konkurenciju.
Kako primijeniti moderni marketing u praksi možete naučiti upravo na ovoj edukaciji. Saznajte kako u situaciji koja se svakodnevno mijenja upravljati proizvodima i uslugama. Otkrijte koje su metode za određivanje cijena i koji su za Vas najbolji kanali prodaje i distribucije.

Za sve obavijesti slobodno nas kontaktirajte na broj telefona 031205555 ili nas osobno posjetite na adresi Lorenza Jagera 5.

Veselimo se Vašem dolasku!

X