Medijski trening

  • govor i osnovne jezične vježbe
  • usklađenost verbalne i neverbalne komunikacije
  • kako osmisliti komunikacijski stil s obzirom na glavne ciljeve komunikacije
  • kako suzbiti tremu i strah od javnog nastupa
  • kako postići uvjerljivost i vjerodostojnost
  • percepcija sugovornika i moć slušanja
  • individualno snimanje govornog statusa i analiza
  • jačanje govorničkog samopouzdanja
  • primjeri dobrih i loših medijskih nastupa

Upisnina: 550 KN

Školarina: 1000 KN

Cijena uključuje digitalne materijale, uvjerenje ili diplomu, ispite, troškove dokumentacije i svečanu promociju.

  • Trajanje Tečaja
  • 16 sati

srpanj, 2020

petak

10

sri1

čet2

pet3

sub4

ned5

pon6

uto7

sri8

čet9

pet10

sub11

ned12

pon13

uto14

sri15

čet16

pet17

sub18

ned19

pon20

uto21

sri22

čet23

pet24

sub25

ned26

pon27

uto28

sri29

čet30

pet31

Nema događanja

GOSTUJ NA PREDAVANJU  |  Pogledaj raspored predavanja za smjer koji te zanima.

Nastava se odvija online u virtualnim učionicama!

  • Upravo je strah od javnog nastupa na vrhu ljestvice ljudskih strahova, njegovo svladavanje vodi ka psihološkoj pobjedi nad samim sobom, psihološkoj pobjedi koja otvara vrata uspjeha! Strah od javnog nastupa sprječava nas da pružimo ono najbolje od sebe, prikažemo se u najboljem mogućem svjetlu, vodimo ljude s povjerenjem, oduševimo publiku i ispunimo prostoriju samopouzdanjem. Medijski trening namijenjen je svima koji žele projicirati samopouzdanje u svakoj izgovorenoj riječi i svakoj poslovnoj situaciji. Svladajte s nama strah od javnog nastupa, primijenite tehnike koje ćemo zajedno naučiti i zasjajte u svakoj prigodnoj situaciji kao što niste nikada prije.

STRUKTURA NASTAVE

Medijski trening provodi se u vidu interaktivne radionice u malim grupama koje omogućuju individualan pristup. Nizom vježbi, simulacijama raznih komunikacijskih situacija, snimanjem kamerom i grupnim analizama polaznici osvještavaju svoje razvojne potencijale i uočavaju prostor za napredak. Konkretnim uputama, primjerima iz prakse te pojedinačnom povratnom informacijom osnažujemo svakog polaznika za rad na usavršavanju svojih vještina komuniciranja.

SADRŽAJ NASTAVE

govor i osnovne  jezične  vježbe,
usklađenost verbalne i neverbalne komunikacije,
kako osmisliti komunikacijski stil s obzirom na glavne ciljeve komunikacije,
kako suzbiti tremu i strah od javnog nastupa,
kako postići uvjerljivost i vjerodostojnost,
percepcija sugovornika i moć slušanja,
individualno snimanje govornog statusa i analiza,
jačanje govorničkog samopouzdanja,
primjeri dobrih i loših medijskih nastupa.

CILJEVI

Cilj medijskog treninga je usvajanje potrebnih komunikacijskih vještina za uspješan javni nastup. Uz dovoljno vremena, strpljenja i vježbe čak i osobe s velikom tremom i odbojnošću prema javnom nastupu lako je pretvoriti u izvrsne govornike. Sve osobne kočnice koje vas ometaju u postizanju tog cilja otklanjaju se u ugodnoj atmosferi uz profesionalne savjete, podršku i povjerenje. Usvajanjem vještina u okviru medijskog treninga ujedno se usavršavaju i prezentacijske vještine nužne za uspješan javni nastup pred svim vrstama publike – na poslovnim konferencijama, sastancima, u pregovorima… S obzirom da javni nastup ima najveći utjecaj na osobni imidž, kao i  na imidž tvrtke ili kompanije koju osoba predstavlja, ovaj oblik usavršavanja je već godinama među najtraženijima.

X